Onsdag den 9/9 "Hjärnsläpp"

Nu kan jag bjuda på lite roligheter, för Er alla som hittar hit. Jag har och kommer skriva nästan samma sak här som jag precis har skrivit på min egna kommentar, haha.
Ja, jag är riktigt stolt att jag lyckades fixa till en blogg och jag bjuder på att jag INTE är så bra på datorer.
Här får Ni alla hålla tillgodo. Jag gör mitt bästa och vill försöka att med denna blogg visa och berätta om vår resa.

ETT JÄTTE STORT TACK till Er alla som har sammlat kläder,skor och mycket, mycket mer, för dessa barn.

Vi har nu i kväll lastat och är färdiga för avfärd i morgon. Båten går vid 17:00 över till Riga, vi är framme fredag morgon ca 10:30 sedan kör vi över gränsen ner till Litauen och till Jurbarkas.  Barnhemmet väntar oss efter lunch ungefär.
Det känns pirrigt och förväntans fullt.
Jag som vill ha super kontroll på allt och min make som jobbar in till sista minuten och litar på att jag har just SUPERKONTROLL......... Ja, han åker tidigt i morgonbitti för att hinna jobba lite till och kommer hem när vi MÅSTE åka för att hinna med båten.
Det är så att våra barn har varit/är sjuka mitt i allt, samt att sonen ska på läger och sova borta samtidigt som vi ska ge oss i väg. Han har i kväll intygat för sin mor att han inte kommer att ha ont i halsen i morgon utan nu mår toppen.
Jag hade inte heller hunnit med att boka biljetter hem från litauen flyg och buss, samt fixat en blogg till alla goa människor som vill följa vår resa. Men nu när alla sover och lugnet lagt sig har jag nog...... allt under kontroll.
Ja, nästan, skrivaren är fortfarande inte inköpt så biljetter och bokningar har jag vidarbefodrat till en vän, så jag ska dit och hämta ut dem innan vi åker, phu.
Vill Ni kanske sluta läsa nu och undrar vem Ni har skänkt kläder till, samt hur det ska gå?

Ja, häng kvar så får vi se!
Uppdaterar så fort som det är möjligt, ännu en gång stort tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0