våning 1 första familjen

       


Kommentarer
Postat av: Angela

Åh det verkar ju fantastiskt det ni har varit med om. Jag blir alldeles tårögd. Vilken kick det måste ha varit. När vi träffas nästa gång får du berätta ALLT. Och när man tittar på alla kort på barnen vill man ju ta med alla hem. Gud så fina dom är, helt otroligt att dom inte blir adopterade av familjer runt om i världen. Kram

2009-09-17 @ 10:06:44
Postat av: Lina Steén

Mamma (Josefin) berättade om din blogg.

Jag tycker att den är fin och det ni gör är fantastiskt!

Jag länkade till din blogg på min och hoppas att det kan locka fler läsare så de får ta del av din blogg de med.



/Lina Steén

2009-09-18 @ 19:01:31
URL: http://linasteen.blogg.se/
Postat av: Emma steén

Det det är så fantastiskt att ni gör det här man blir tårögd när man läser NI gör skilnad =)



KRAM emma

2009-09-21 @ 19:12:39
URL: http://linasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0