VÅRAN JUL PÅ BERGGÅRDEN

Vilken underbar kväll vi hade i går, det var nog det underbaraste julfirande jag haft. Det går inte att med foton eller ord att beskriva det jag känner, men försöker att förmedla lite till er med några få foton.
Ingen av mina kameror fungerade så min underbara son fotade lite med mobilen.



Kotryna Ellinor och Andromeda sitter vid granen och öppnar sina paket, till höger sitter Natalija och minsta flickan Andromeda.



Underbara flickor vid granen.



Arnela sliter bort pappret, hon är nu 1 år och 4 månader. Och det är den första 1,4 åringen jag träffar som pratar två språk, går obehindrat i trappen, äter själv och springer runt som en 2½ åring. Lite olika hur förutsättningarna är och vad man måste klara....



Kotryna som skriker av glädje till sin mamma när hon får glittriga örhängen i form av döskallar (som är det bästa hon vet) Häftigt att höra och se glädjen och lyckan på plats =)
Mamman var inte lika glad för döskallarna, haha.
Andromeda får precis upp sin söta rosa mugg med snurr sugrör.





Andromeda i gultröja visar upp sin present för mamma och Arturas, lillflickan närmast kameran hällde i te i sin mugg och drack sedan för fullt ur sugrör och allt.

KRAM PÅ ER ALLA OCH TACK VÄNNERNA FÖR EN UNDERBAR JULMYS KVÄLL/ MALIN MED FAMILJ

Kommentarer
Postat av: Josefin

Du är helt enkelt underbar Malin, och din familj så klart. Mina allra bästa julhälsningar till Er och hoppas er semester blir underbar , varm och skön!!!

<3<3<3

2010-12-26 @ 23:43:39
Postat av: Johanna

Hej! Jag läste på bloggen att du har åkt till lettland i välgörenhets syfte, och undrar om du fortfarande gör det? Jag och en vän håller på med ett projektarbete där vi vill hjälpa mindre organisationer (t.ex. privatpersoner/klubbar m.m.) att synas och få uppmärksamhet så att bidragen till barnhem i öststatsländer ska öka. Du kanske har bilder, tips, adresser till barnhem som skulle uppskatta besök och bidrag m.m.? Skulle verkligen uppskatta svar! det vore så toppen om du kunde maila! Hoppas på svar.



Med vänliga hälsningar



Johanna

2011-01-27 @ 19:33:42
Postat av: Malin

Hej Johanna!

Maila till mig så att vi kan prata mer, vi arbetar fortfarande med att hjälpa barnhemmet i litauen samt flera familjer på olika orter. Du får gärna kontakta mig så att jag får höra lite mer om vad det är för projekt du /ni arbetar i.

[email protected] Trevlig helg!

2011-01-28 @ 13:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0