LEVERANS I SLUTET AV MARS TILL VIESVILE!!!

Helt plötsligt (trots att jag inte är så gammal) kommer det över mig hur svårt jag har fått det med inlärning, (INTE FÖR ATT JAG VARIT NÅGON HEJARE INNAN), men jag blir galen på mig själv...... Är det åldern?

Vad jag gör, jo, jag och min son Erik började i Tisdags Ryska kurs för nybörjare, HJÄLP!!
Visste att det är ett svårt språk, men herregud, ska man inte komma ihåg vad det är man läste för ca 1 timme sedan. Nej, jag tar en paus och skriver till Er istället.
Hoppet är det sista som överger människan, så jag tar nya krafttag och hopas att jag kan komma ihåg läxorna samt få informationen att stanna kvar, för alltid.


Arturas och jag har pratat i dag. Han kommer att åka till Litauen redan under Mars troligtvis i slutet han trodde runt den 20:e.
Han var tvungen att besikta bussen och passar då på att åka ner till Viesvile barnhem.
Tyvärr innebär då detta att vi själva inte hinner att komma med denna gång.
Men vi vet att det går jätte bra för Arturas och han fotograferar till oss vilket jag tycker är viktigt.
Men min längtan är stor och jag önskar att jag kunde följa med och hälsa på barnen och Natalija med familj. Men jag och min familj får tillsammans planera och lägga en del av vår sommar semester hos alla våra kära vänner i Litauen.


Jag ska i kväll åka bort till "vårat lager" hemma hos svärmor, har fullt av påsar i hallen hemma. Som jag så bra fick hem levererat av min kära vän Maria Punkt som hon i sin tur fått av vänner och arbetskamrater.
Härligt med så många delaktiga människor, Ni är ALLA underbara.

DU ÄR VÄRDEFULL!!!
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0