21/11

Hejsan!

Vi har haft mycket att göra och svårt att hinna få tiden att räcka ihop, jag tror att det är många som känner igen sig i detta.
Men jag får åter igen skämmas för att jag inte skrivit till Er som hjälper oss så mycket.
Förutom jobb sjukdom och brutet finger så är det nu lugnare och vi börjar komma i kapp.
Hade önskan att jag skulle kunna ha lagt ut fotografier till er i dag men som sagt jag har inte hunnit att träffa Arturas.
Jag vill i alla fall tala om att vi alla lever och mår bra!
 Arturas har kommit hem igen till sverige och alla saker är levererade.
Vi kommer även under julhelgen att få fint besök av "våra" litauiska familjer =)
Det blir en härlig jul att se fram emot!!!!!!
Återkommer så snart jag fått bilderna hem till mig.

Stor kram till Er alla!
Malin med familj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0