26/10 2009

Hejsan!
Har lite problem med min dator, pga detta kom inte bilderna in som jag skrev sist. Ska göra ett försök igen i kväll.
I kväll har jag efter jobb och matlagning till mina guldklimpar, varit hemma hos svärmor och packat ner allt som vi fick i går från personal på Avd 1 i kartonger, jag hade med mig 9 stycken som blev propp fulla med kläder och skor mm.
 Det gick knappt att komma in genom dörren till svärmor, hur många kartonger som helst stod staplade mot väggen. Ett stort tack till FAMILJEN NOWAK.


Arturas ringde mig i dag på jobbet och berättade att han inte kunde följa med och spela badminton på onsdag kväll. Han har köpt biljett för färd över till Litauen lite tidigare, nu går färden till barnhemmet den 28:e.
Så i morgon klockan 18:00 ska vi börja lasta in.
Vi ska börja med täcken och kuddar för att sedan plocka in alla kartongerna som står hemma hos svärmor Inger. Jag ska låna kamera och dokumentera för att visa det vi lastar. Sedan har Arturas lovat att fota när han kommer fram.
Jag kanske inte hinner att lägga in bilderna i morgon från när vi lastar, men de kommer att läggas in så fort jag bara kan.
Ellinors riktiga födelsedag är i morgon den 27:e så jag ska laga till favorit maten och mysa mycket med familjen innan vi somnar i soffan, är det tänkt. Men först får vi alla fira med att lasta och bära kartonger som ska till alla "våra" barn. Det blir något att minnas, speciellt för vår 10  åring. -Tänk att när jag fyllde 10 år lastade jag och mamma täcken och kuddar och vinter kläder till alla barnen på barnhemmet.
Det Ni vilket minne det kommer att bli, hoppas jag :)

Jag önskar Er alla att tänka på de underbara soliga dagar vi haft och inte tappa hoppet i detta mörker som varit ute i dag. Solen skinner över Er alla! Ännu en gång ett STORT TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0