FOTON FRÅN LEVERANS AV TÄCKEN & KLÄDER 29/10-09




NU HAR FOTON ANLÄNT TILL MIN DATOR, HURRA!!!
JAG LÄGGER IN ALLA BILDER SOM JAG FÅTT FRÅN ARTURAS FRÅN NÄR HAN LÄMNADE ÖVER ALLA KLÄDER, TÄCKEN, FILTAR, SKOR, TVÅLAR, KUDDAR MM. MM.














HÄR HAR ALLT KOMMIT PÅ PLATS TILL BARNHEMMET I VIESVILE ETT STORT TACK FRÅN FÖRESTÅNDAREN, TACKAR GÖR ÄVEN ARTURAS OCH VI TILL ALLA UNDERBARA OCH HJÄLPSAMMA MÄNNISKOR.


Nu lägger sig ett lite lugn över mitt hjärta, jag vet att alla barnen har varma kläder och skor när kylan kryper på. Samt att barnen har ett täcke att krypa under när de går till sängs.
Nu har vi inte planerat att åka över till Litauen under dessa sista månader av detta år, men jag hoppas verkligen att vi ska kunna ha möjlighet att komma över så fort det bara är möjligt i början av nästa år.
Om vi inte kan fylla upp bussen med last kommer vi i vilket fall som helst att åka över "bara för" att få hälsa på. Och då ska våra barn få möjlighet att komma med.
Men jag har redan nu förstått att vårat och Erat engagemang har gjort ringar på vattnet, som man brukar säja. Och det glädjer mig enormt mycket.
Så kanske blir det inte några större problem att fylla bussen ännu en gång?!
Jag brinner för detta!!
Den värma och kärlek man får tillbaka går inte att med ord beskriva.
Men det tar också mycket på krafterna, det ska jag inte sticka under stolen med. Men som någon klok människa sa, man lever bara en gång!
Ja, och jag vill inte ligga där på dödsbädden och ångra mig och tänka: Jag hade viljat göra det och det, men jag tog aldrig tag i mitt liv och fullföljde mina drömmar, eller försökte att fullfölja dem.
 Nä, så vill jag inte att det ska bli!
Detta projekt har varit en dröm för mig sedan jag var ca 12 år. Det var nog första gången som jag uttryckte att jag hoppades att någon gång ha möjligheten att få hjälpa andra människor med det jag kunde hjälpa dem med.
 
Jag har fler drömmar som jag hoppas att jag i framtiden ska få göra ett försök att förverkliga, för om man inte försöker så kan man ju inte veta om det går eller inte.
 Eller hur!
Så som sagt, man lever bara en gång, det är faktiskt förbaskat rätt det!


                                                       STOR KRAM TILL ER ALLA


Kommentarer
Postat av: Josefin Steén

Underbart!

Nu sover jag bättre!

Ps glöm inte var kameran är :)

2009-11-18 @ 23:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0