Teknikens under

Hej
Jag har INTE glömt att jag har en blogg.......
Men jag har stora problem med min dator och internet anslutning, hoppas att detta lilla inlägg ska lyckas komma in i bloggen. Samt att kroppen sa ifrån, jag har legat med feber, men är nu på gång igen!


Jag fick på torsdagen ett glädjande samtal från Arturas som berättade att han hade lämnat alla våra saker till barnhemmet. Resan dit hade gått jätte bra och alla var mycket glada och lyckliga.
Nu inväntar vi att han ska komma hem och förhoppningsvis att Arturas har foton att visa upp.
Arturas hade visat personal och barn vår blogg och hur de ska översätta för att läsa det som skrivs, toppen!
Jag väntar på samtal från telia, hoppas att de kan hjälpa oss att lösa problemet så att jag kan lägga in bilderna som jag tog vid avresan.
Hoppas på att kunna återkomma senare i kväll, håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Josefin Steén

Hej Malin!

Skönt att höra att täcken och kuddar kommit fram som de ska :)

Ps glöm nu inte var du har din kamera <3

2009-11-02 @ 11:47:17
Postat av: Pysseliten

Fick tips av Marita att du hade en blogg :)

Viklet jobb du gör , Super att kunna lämna kläder och saker man inte behöver .Vi är verkilgen bortskämda här hemma i Sverige . Jag har ju med bloggat ett tag men är inte så säker på det än .

Men pysslar på med en hel del saker som man igentligen inte behöver ;( Men det är ju så kul :)

2009-11-02 @ 18:04:15
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0