NU BLIR DET LEVERANS AV TÄCKEN!!!!!!

Hej på Er!

Jag är så glad och vill dela med mig av glädjen till Er alla. För det är tack vare Er som leveransen nu kan komma i väg.

7000:- Är insamlade, och nu går 6000:- direkt till inköp för täcke och kudde till 60 barn.

JYSK Står för frakten hem till oss!!!!!! TACK!

Pengen som är kvar sparas för att finnas som en start till nästa inköp till våren.
 Jag vill prata med presidenten först vad som då är prio ett att köpa in, men är det någon av Er som funderar på att skänka en slant så är detta konto öppet hela tiden, och pengarna går oavkortat till inköp för barnen.
Konto nummret hittar Ni i spalten till höger.

Bensin, fordon, båtbiljett osv betalar vi för själva. Vi = Arturas, Leif och jag Malin.
De pengar som Ni skänker går enbart till barnen.  

Jag har pratat med Mikael som är försäljnings chef på Jysk i dag, nu är ordern klar och varorna finns på lager. Troligtvis kommer vi att få leveransen hem till oss på Fredag, den som vill se att detta verkligen är sant är HJÄRTLIGT välkommen hem till oss.
Jag kan knappt själv tro att det är sant, är stolt och glad över ER att vi kan göra detta möjligt.

Stor kram till Er alla och ha en fortsatt fin vecka.


Kommentarer
Postat av: Josefin Steén

Vad härligt!

Var ska du få plats med alla täcken och Kuddar??

Ett angenämt problem men bara nyfiken :)

KRAM

2009-10-16 @ 12:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0