LEVERANS I OKTOBER-2010

Hejsan!

Vill berätta för Er alla att vi nu börjat vår planering inför vår "stora" leverans till barnhemmet.
Vi beräknar att åka i början av Oktober, och jag vill på detta sätt i god tid förvarna Er alla när leveransen kommer att bli.
Jag kommer att kontakta vissa av Er som tidigare ringt och berättat att Ni har plockat i ordning lite saker som Ni har hemma för att bestämma tid och komma för att hämta upp.

Kommer så småningom skriva mer och "blomma ut i texterna och berättelserna" (som min mamma sa), haha.
Men jag har precis börjat mitt nya jobb och har just nu mycket planering och jobb framför mig, när det gäller detta arbete. Så jag måste lägga bloggens skrivande lite åt sidan för att kunna konsentrera mig fullt ut på mitt projekt jag arbetar med.
Detta innebär som sagt inte att jag/vi slutar med detta viktiga hjälparbete till barnhemmet!!!

Men som sagt nu har Ni alla gott om tid att rensa och samla på Er prylar till Viesvile barnhem.
I tidigare blogg inlägg finns tips på vad som behövs och önskas till barnhemmet.
För Er som vill skänka och hjälpa familjen Natalija direkt, märk kartongen eller påsen med hennes namn.

Jag önskar Er alla en fortsatt skön och underbar helg!
Stor kram från oss alla i familjen Nyman

Kortet är taget när vi är på genomresa i Trakai utanför Vilnius en sen sommar kväll.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hej Malin! Jag har ställt 2 påsar i skåpet på stora toaletten på Asken. Tack för att du gör det du gör!



Mvh Katarina

2010-08-21 @ 19:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0