17/2

Tack till er som har skrivit, jag förstår om inte någon har en lösning, Rom byggdes inte på en dag.
Men som anonym skrev varje halmstrå blir en höstack. =)

Ett litet svar på några frågor,
 Visst måste de ha uppehållstillstånd/arbetstillstånd.
Och ja, visst skulle det vara bättre om de fick bo kvar i sitt land, men som du sa hur ska det vara möjligt.
Men jag vet inte heller hur det skulle vara möjligt att de kom till Sverige, vi har inte direkt gott om jobb.
Jag vet också att det ska vara mycket hårdare och svårare att komma in nu till sverige, det var inte som det var för några år sedan. Det är mycket papper och lagar som ska följas, på gott och ont.

Jag hoppas på fortsatt stöd och vi ger inte upp.
Så länge vi har jobb själva har vi lite ekonomisk möjlighet att hjälpa till. Men framför allt så prioriterar vi att ge av vår tid och att ge MYCKET MYCKET KÄRLEK och omtanke, det är gratis.

Stor kram på Er alla och glöm inte att ta vara och njut av din morgondag.

Kommentarer
Postat av: Josefin Steén

Malin, Jag tycker du kan lägga ut kontonumret igen, så kanske det ramlar in lite slantar :)

Många kramar

2010-02-19 @ 10:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0