20/1

Hejsan!

Tyvärr har jag inte något datum för avfärd ännu, men vill endå skriva några rader igen. Det känns trist när det bara blir tyst på denna viktiga sida. Jag vill inte tappa alla snälla härliga människor som har hjälpt till under förra året.
Jag kan börja att ta emot saker som Ni vill skänka efter eller runt den 26:e, nästa vecka ska det inte vara några problem att börja fylla upp våra hem med kartonger.
Jag hoppas på allas fortsatta stöd.
Tack till pysseliten som länkat vår blogg till sin, och skickat mig fina meddelanden (som jag inte svarat på )
jag bara undrar hur hinner du med allt?

Lägger in lite mer bilder så att det finns något att se på.

Barnhemmet i Viesvile, vid vår andra hjälp sändning, första som jag och min man var med på. Under förra terminen eller sedan vi startade upp vår "organisation" har vi lyckas att åka över fyra gånger, till barnhemmet.

Alla hjälps vi åt att bära in, presidenten,föreståndaren,polis chefen, barnen och så vi är klart.

HÄRLIGA UNDERBARA GOA BARN SOM SJUNGER FÖR OSS


BARNEN ÄR VÅR FRAMTID!


Kommentarer
Postat av: pysseliten

Ja ibland undrar jag med :) Men jag har ju stora barn nu . Så får en hel del egen tid. Jag sitter inte still så länge försöker att alltid ha något på gång. Ibland önska jag att jag la tid på något mer viktigare så som du gör .

2010-01-23 @ 08:33:53
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: pysseliten

La in ett lite inlägg idag med tyckte att det passa bra efetrsom att du vill ha lite saker igen . Jag var uppe en sväng och lämna lite när ni åkte i väg .

Som jag hoppas kommer til användning .

2010-01-23 @ 08:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0