Lördag 13:e (LEVERANS TILL VIESVILE 29/3)

Hejsan!

Middagen blev lyckad i går men kan bero på mycket trevligt sällskap.
Damma av min engelska var också nyttigt, lagom som man vågar sig på att prata lite mer så är kvällen slut, jaha.


Jag har nu fått klart besked från Arturas att han reser till Viesvile sista veckan i Mars ca 29/3


Jag måste berätta något som jag tycker är riktigt roligt. I går när jag var ute på min facebook så hade jag fått en vän förfrågan i från Algimantes. Det är presidenten för Litauens barnhem, som jag har berättat om tidigare, han finns nog på ngt foto också här i blggen.
Självklart svarade jag JA, och vi kunde direkt skriva varandra några rader. Datorer är fantastiskt och vad mycket enklare det blir att kunna "prata" med varandra direkt, med frågor osv. Till vår hjälp har vi google translate, perfekt =)

Nu måste jag ta mig ut!
Önskar alla en fortsatt bra helg, var rädd om dig!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0