Mars 9:e

Hejsan!

 

Vad det är underbart att höra fåglarna som sjunger vårsånger för fullt ute, och solen som värmer sååå skönt.

I Söndags så packade Svärmor Inger och jag i kartonger, det är ett härligt lass som står klart redan nu i matsalen hemma hos Inger. Tur att jag har en så underbar svärmor som låter delar av sitt hem bli till lager förvaring.

Men det är riktigt roligt att sortera påsar och fylla upp kartonger med så mycket fina kläder och prylar.

Ett mycket varmt och stort tack vill jag redan nu också ge till familjerna Lennart & Irene Nilsson och Anki Rydstöm som låter sina hem vara lager tills det är dax för avfärd.
Ni är riktiga änglar som packat skänker och fixar.
(Vi kommer att ringa och hämta upp kartongerna när det närmar sig avfärd)

Kära Arturas opererade sitt ena öga i Måndags och jag hoppas att allt kommer att bli bra och att han snart är pigg och på benen igen.
Han var trött i går efter operationen och skulle när jag pratade med honom ta sig lite te för att sedan vila en stund.
Kram och krya på dig!

Önskar alla Er andra en mycket fin och bra fortsatt dag, stor kram på Er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0