31 MAJ (kontonummer, & tips på vad som kan skänkas)

Hejsan!
Hoppas att sommarvärmen är här för att stanna. Det är så härligt att känna solens värmande strålar och ljus.
Det har hänt en hel del sedan sist jag skrev.
Nya härliga medmänniskor hade fått höra att vi finns och kontaktade oss för att lämna kläder och skor, mm.
Som nu står och väntar på att få komma till Litauen. Ett stort tack Monica med vän och Nicklas o Stina!
 
Jag vet inte om jag ska tacka eller inte när det gäller den eller de som berättat för 24 nt att vi finns.....
Tycker att det är lite svårt att stå framför en kamera och känner att det vi gör är väll vad alla skulle göra om de hade möjlighet. Det känns så självklart att man hjälper sina medmänniskor och så räcker det med det, hmm.
Jag brukar tala med öppet hjärta om tankarna jag har och gör det även nu.
Har lite svårt med denna situation som nu har uppstått, men jag brinner för mitt arbete till barnen och ungdomarna på barnhemmet i Viesvile, så att jag ställer upp på denna träff med 24 nt är endast för att jag hoppas på att de ska kunna få ännu mer hjälp.

För dig som är ny på blogg sidan och som känner att du vill vara med och hjälpa till men inte vet riktigt vad som önskas, klistrar jag in tidigare inlägg här:
Viesviles barnhem önskar att vi skänker och hjälper dem med fortsatt samma saker som tidigare, 
= hygien artiklar (binder,ob,raklödder,rakhyvlar,tvål,plåster, schampoo,tandborste,tandkräm),
kläder,skor,ritpapper+pennor,påslakan, filtar mm
 
Men önskan på andra saker är:
Fotboll, basketboll,innebandyklubba
Cyklar (stora &små)
Skateboard
Kläder & skor till pojkar ålder ca 13-15 år (detta slits mest och vi har tyvärr inte fått så mycket till skänks av den åldern, så även vi ser att det slits extra även här hemma)


Kontot är alltid öppet och vill Ni vara med och hjälpa barnen och ungdomarna tas det alltid och mycket tacksamt emot. Och som jag skrivit tidigare går pengarna oavkortat till barnhemmet i Viesvile. Jag lämnar aldrig kontanter utan köper in det som behövs för dessa pengar och levererar.

 Kontonummer är 593 955 072 Handelsbanken
Tack för ditt bidrag!

Alla resor över till barnhemmet betalar vi själva!

TACKSAMMA ÄR VI OM NI PACKAR I KARTONGER OCH ATT DET NI SKÄNKER ÄR HELT OCH RENT ÄR EN SJÄLVKLARHET!!

Tack alla kära människor för hjälp och stöd, återkommer snart igen med fler bilder från barnhemmet.
                                                               KRAM Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0