29/9

Hej!

Har under de senaste veckan varit runt och hämtat upp jätte mycket fina bra och användbara saker, flera klädkartonger, skopåsar, cyklar, barnvagn, hygienprodukter och till och med en inomhus studsmatta.

ETT RIKTIGT STORT TACK TILL ALLA ER SOM HJÄLPER TILL!!!!!!

Vet att det finns en hel del att hämta upp i Linköping också, bla. på mammas kontor, hos hennes kollega, och hemma hos min kollega. Men jag tror att det får bli två svängar om jag ska kunna få plats med allt. Men det är ett angenämt problem. Härligt och roligt känns det när så många engagerar sig, och ja, visst blir det ringar på vattnet.
UNDERBART! =)

Tyvärr kan jag inte ge något datum ännu, för avfärd. Arturas var inte med mig i kväll när vi var och hämtade upp saker hemma hos familjen Johansson, då han var upptagen med annat.
Men då kom Thomas till god kör och bär hjälp.
Så det sista jag hörde från Arturas om när resan till Viesvile kan tänkas bli är troligen mot slutet av oktober.
 
Vi vill så gärna följa med över med denna transport igen, men när något datum inte riktig är bestämmt så är det svårt hur och om man kan planera in det, och så är det ju så att det kostar en hel del...
Res tiden gör ju inte saken lättare heller eftersom det tar två dygn fram och tillbaka med båten och sedan går nästan en heldag bort på att köra. Och som alltid när vi är över vill man hinna med att träffa så många som möjligt och ta sig tiden med barnen personalen och vår lilla famlj.
Men då man kommit fram blir det nästan bara att komma dit för att vända.
Men vi får se hur det blir. Men har Ni frågor så är Ni som vanligt hjärtligt välkomna att ringa eller skriva.
070-2122386
Jag hoppas att Ni alla tänder ett och annat ljus i Era hem nu när höst mörkret börjat ta över.
Ljuset ger både hopp och värme, och det är Ni alla var och en av Er värda.

STOR KRAM /MALIN


Kommentarer
Postat av: Sonja Lövgren

Hejsan!

Försökte ringa men ingen svarade, försöker så här i stället. Jag har en massa barnkläder som jag tänkte ge bort, lite leksaker och en liten barncykel. Undrar nu om det är intressant, om ni vill hämta det. Jag bor i Linköping nära universitetet.

Mvh

Sonja Lövgren

tel 013-160630

2010-10-07 @ 20:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0