10/10

Hej alla fina människor som följer vår blogg!

Har fått en del komentarer på mitt förra inlägg, men som min mamma sa du ska inte ta bort det.
OK, jag var på väg att göra det men har bestämt att det får ligga kvar. 

Ibland är det lätt att fastna i de dåliga tankarna, istället för att bara se de som är bra.

Som min arbetskamrat Gunilla och jag pratade om. Det händer ibland på jobbet när vi fixar något speciellt för våra deltagare, så tycker 99% att det är jätte bra och visar det, men om 1 % är negativ är det lätt att bara bära med sig den procenten hem. Istället för att bara ta åt sig och glädjas av/för ALLA de andra.

Det är nog så jag uttryckte mig i förra inlägget. Men jag är så tacksam och JÄTTE GLAD för alla som faktiskt hjälper till och engagerar sig med oss. Ska från och med nu bli bättre på att uttala den ödmjukheten som jag har till ER.

MEN..... Något har i alla fall hänt de senaste dagarna. Som är MYCKET POSITIVT det har kommit in mer pengar på kontot.
Samt att min mamma har varit och samlat in pengar på sin arbetsplats av
FOLKSAMS PERSONAL I LINKÖPING.

ETT JÄTTE STORT TACK TILL ALLA SOM HAR KÄMPAT FÖR ATT HJÄLPA BARNEN, DE KOMMER ATT BEHÖVA VÅR FORTSATTA HJÄLP MEN NU KOMMER DOM ALLA ATT FÅ SOVA VARMT OCH SKÖNT MED RIKTIGA TÄCKEN OCH KUDDAR.
BARNEN ÄR VÅR FRAMTID
 

JAG ÖNSKAR OCH HOPPAS ATT ALLA KAN KÄNNA AV VÅR GLÄDJE
OCH VÄRME VI KÄNNER JUST NU.

UTAN DIG HADE INTE VI KLARAT AV DETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7000 SVENSKA KRONOR



Kommentarer
Postat av: Josefin Steén

Vad glad jag blir!!!!!

Då kanske även vi kan sova gott.

Kram

2009-10-11 @ 10:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0