TISDAG 27/10 TÄCKEN MM. ÄR LASTAT

Hejsan!

Nu är allt lastat och klart, wow vilken känsla det känns underbart härligt fantastiskt!!!!!
Mina barn Erik, Ellinor, Arturas, Svärmor Inger och jag bar, staplade och stoppade in allt i bussen.
Allt som Ni har skänkt kom med. (Även påsarna på trappen hemma som kom fem minuter innan lastning)


Kanske är det typiskt kvinnligt att inte se och veta hur mycket bussen kan få plats med, men sanningen är den att vi hade kunnat få plats med lite till. Men, men nu vet jag kanske bättre till nästa gång. Jag blev bara lite orolig att vi skulle få många kartonger kvar i våra hem som inte fick plats.

Ja, hur som helst blev det otroligt mycket fina och användbara saker som nu kom i väg i alla fall.
Och det är viktigast.
Nu hoppas jag att våran kära Arturas kan sova och vila sig ordentligt i kväll/natt så han orkar hela långa vägen till Viesvile.
Han åker med båten i morgon eftermiddag och kommer till barnhemmet på torsdag eftermiddag.
Tyvärr finns ingen kamera med på resan. Men Arturas hoppades på att någon vän i Litauen kunde komma och fota på plats.
Vi håller tummarna för det och att han kommer fram som han ska och att allt går bra.
Nu får vi vänta tills han kommer hem nästa vecka, och det gör jag med spänning.....

Stor kram till Er alla, och sträck på Er där hemma i soffan och var stolt över allt som ni hjälpt till att lämna, samla skänka, litet, stort och smått, tanken är det viktigaste !
Jag är stolt att känna så många nya fina människor, TACK!

(Nu ska jag fira min dotters födelsedag, mina barn sitter i soffan och väntar på mig, maten är klar och filmen laddad. Nu är jag också laddad, så foton lägger jag in i morgon.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0