Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är nu dagen innan avfärd mot Lettland med båt. För att sedan köra alla mil ner till Litauen och Jurbarkas. Vi är väntade på barnhemmet och ska vara på plats till eftermiddagen på fredagen är det sagt. I kväll har vi lastat alla kartonger, påsar och väskor med kläder,mm. Det blev nästan helt fullt i bussen/lastbilen. Pirrigt inför morgon dagen men vi kommer att återkomma. Och då hoppas jag att vi bara har goda nyheter att komma med. Håll tummarna!

2009-09-09 @ 22:08:53
Postat av: Josefin Steén

Grattis Malin!

Du lyckades att fixa en blogg :)

Tycker Ni är underbara, Kram på Er och Lycka till på resan.

KRAM

2009-09-10 @ 10:50:59
Postat av: Sonja Nilsson

Jättesnygg blogg.

Håller tummarna för er att resan går bra.

Kram

2009-09-10 @ 10:55:59
Postat av: Linda Grundström

Vad roligt att det blev en blgg i alla fall. Jag ska titta in igen och förhoppningsvis har du skrivit hur det gått, och lyckats få med bilder då också.

2009-09-10 @ 14:02:17
Postat av: Sofia Drevefalk

Kul idé med en blogg. Väntar med spänning på att få se lite bilder. Lycka till!

2009-09-10 @ 22:35:57
Postat av: Mamma Tina

En mamma kan inte vara stoltare än jag år nu.Du är en fantastisk person med en empati som saknar motstycke.När du började prata om det här projektet förra sommaren så tvivlade jag aldrig på att du skulle lyckas genomföra det,och nu har du gjort det....du är bäst.Nu ska vi forsätta att stötta dig

så att dessa barn kan få ta del av vårt överflöd.

Jag älskar dej

2009-09-19 @ 11:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0