Kära underbara medmänniskor!

Hejsan på Er alla!
Jag skäms att jag inte skriver så ofta,
men jag vill förtydliga att vårat arbete till barnhemmet i Viesvile och till "vår " familj i Klaipeda inte stannat upp bara för att jag inte skriver i bloggen.
Allt kan jag inte dela med mig och skriva om ännu när det gäller vår Natalija, hon är inte redo.
Men jag vill försäkra Er om att vårat arbete fortgår och har Ni funderingar eller tankar runt vårat arbete får Ni gärna ringa oss eller besöka oss.
Jag hoppas att Ni finns kvar där ute och väntar in nästa sändning...
Men jag vet att det finns några av Er som redan har samlat i hop saker som Ni ska skänka och har kvar i Era hem, och detta är vi mycket tacksamma för.
Jag kommer nästan inte in i min lilla tvättstuga längre, då det är fullt med kartonger från golv till tak på vägen in. Detta är mycket roligt!
Jag har inte heller hunnit med att sitta ordentligt i lugn och ro tillsammans med Arturas för att planera höstens resa och ett ev datum. Men det kommer snart!
Jag hoppas att Ni håller ut och tittar in på bloggen någon gång ibland för att se när resan blir av.
Tack för att Ni finns!
Stor kram till Er alla/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0