Ursäkta försening av bilder från leverans

Hej!
Arturas har nu sänt över bilderna till mig från leveransen tyvärr lyckades jag inte med att lägga in dessa nu så jag får vid senare tillfälle försöka igen.
På grund av privata orsaker har jag inte skrivit i bloggen på länge och jag ber om ursäkt till alla Er som väntar på att få se bilderna när allt kom fram och lossades på barnhemmet.
Jag lovar att bilderna kommer in så fort som det är möjligt, måste bara försöka att få hit Arturas som har kameran och bilderna.
Arturas som läser svenska på komvux har den senaste tiden haft väldigt mycket prov och läxer, så han har fullt upp med studier och arbete.

Till alla Er som vill skänka och hjälpa till med detta viktiga arbete, och lämnar både till oss men även till flera av eldsjälarna som tvättar stryker lagar och packar för att sedan lämna kartongerna till oss.
Snälla respektera att vi inte har möjlighet att ta emot något i mellan avresorna. Hur gärna vi än önskar och vill så finns varken tid plats eller möjlighet att styra upp det. "Vår organisation" har vuxit och blivit stor och det är roligt att så många vill engagera sig och hjälpa till.

Hjälpen tas endast emot när det är dax för nästa tur till Litauen!
Vi hoppas att Ni alla ska förstå och att vi inte skrämmer iväg dem/Er som vill fortsätta hjälpa till. Men vi har familj och jobb att hinna med också och det blir svårt att få till allt, och det blir inte kvalite på det man gör om det blir för mycket.
Detta arbete känns mycket viktigt att fortsätta med, men för att vi alla ska orka och må bra måste jag säja stopp i tid. Tack!

  Försökte att lägga in foto men det gick tydligen inte i alla fall, återkommer snart! KRAM!

"Tiden är den mest rättvist fördelade resursen. Alla har 24 timmar till sitt förfogande varje dygn" (Okänd)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0