Fredag den 4 juni, lite mer bilder

Hejsan!

Så var sommaren och Juni månad här, underbart. Denna vecka har nog varit den mest händelserika i mitt liv =)
Livet far fram, men jag känner endå att jag blivt bätttre på att njuta och ta till vara på dagarna.
Ser fram emot att tillsammans med min underbara familj få njuta av denna helg i lugn och ro och fira allt som hänt och är på väg att hända i våra liv. Återkommer mer om detta så småningom.....

Ja, så var då 24NT på plats hos oss i onsdags, på vår nio åriga bröllopsdag!
Tur att det var världens kanon tjej som kom hit, som gjorde mycket gott intryck på familjen.
Ellinor och jag hann med att baka en kladdkaka som vi kunde bjuda på till kaffet, mums.
Men tänk vad konstigt det är att man inte vet nu efter intervjun vad för frågor hon ställdes, och inte heller vad jag svarat på frågorna.
Det känns som att jag bara satt och svarade : -Det ger oss mycket kärlek och värme!!
Jag börjar nog också bli gammal eftersom jag har svårt att hålla igen alla känslor av glädje och sorg när man sitter öga mot öga med reporter och film kamera.....
Men som sagt nu är det gjort och det blir/blev som det blev.
Ellinor var i alla fall världens TV tjej och man kan tro att hon har riktigt fin media vana, vilket hon inte har.

Jag har fått några foton i från Viesvile barnhem.
Jag bad dem om foton från deras lager, dit alla kläder mm. förvaras som vi levererar, det är inte så många foton, men det är en början i alla fall.
Hit går barnet med personal när det är någon som behöver ett klädesplagg eller skor, för att välja och prova ut det som passar.
Och som jag tror att jag tidigare har berättat, när barnet har hittat lämpligt klädesplagg som passar så är det plagget bara det barnets och ingen annans. Vilket känns viktigt att berätta då man faktiskt inte äger eller har så många egna och privata saker.
Här kommer bilderna.







Denna bild är nog till för att visa att täcken och kuddar används.
Men det känns bra att vi själva gick runt i påskas och tittade och valde ut vart vi ville gå och se att täcken och kuddar fanns på plats.

Till sist önskar jag alla en riktigt skön och bra helg och glöm inte att njuta och glädjas åt det du har=)

                                                                  Kramar från oss alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0