söndag 28/3

Söndagen är här och nu tvättar jag och packar i ordning våra egna kläder mm som vi måste ha med oss.
Pappa är hemma hos oss och hjälper till med att klippa träden, skönt att få lite undanstökat hemma vid också.
Pappa kommer att ta hand om katten och huset nu när vi åker och Farmor tar hunden, vilken tur att allt verkar lösa sig.
Jag drömde i natt att grönakortet från försäkringsbolaget inte skulle hinna komma fram i tid, tycker att det är märkligt, men som sagt på helgen kommer inte någon post och jag får väll helt enkelt ringa en tredje gång på måndag. Men att det ska ta en månad innan det kommer.....

Mamma var till telia i går för att handla mobiltbredband, så att jag skulle kunna skriva till Er alla under resans gång, men det ser tyvärr inte ut som att det kommer att bli något skrivande.
Enligt telia är det inte säkert att uppkopplingen kommer att fungera, samt att det kommer att bli mycket dyrt, om uppkopplingen fungerar.
 Så jag får helt enkelt använda papper och penna och skriva dagboksanteckningar som jag sedan får lägga in i bloggen, när jag kommer hem.
Har jag tur kanske jag kan låna datorn på barnhemmet, för att bara göra ett kort inlägg.

Kram på Er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0