Söndag 3 april

Hej!

Jag ber om ursäkt men jag har skrivit fel datum när Arturas kommer att åka till Viesvile. Han kommer att åka lördag den 16/4

Jag jobbar även den lördagen så att vi får lasta och packa bussen tidigt innan jag åker och jobbar. Det är några stycken ut av Er där hemma i stugorna som jag har lovat ta emot kläder mm ifrån till denna resa. Önskar nu att Ni är snälla och kommer hem med detta till oss. Det går bra att ställa det på vår altan eller trappan vid dörren. 
Jag vet att jag pratat med Mattias o Helene, Mona o Nisse, Irene, Anki.R och Ni är välkomna att lämna av det Ni vill skänka hos oss så ser vi till att det lastas på till avresan den 16:e. Om det är någon av Er som inte har möjlighet att transportera hit det var snäll och ring till mig eller Arturas så att vi kan planera att hinna komma förbi.
Malin 070-2122386
Arturas 0706758244

Var rädda om Er!
Kramar Malin med familj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0