Leverans våren 2012 v.10

Hejsan!

Har precis pratat med Arturas och ville direkt skriva in informationen jag fick.
Han kommer att åka till Viesvile och barnhemmet för att leverera under vecka 10 nu i vår.
Blir så glad att han tar sig tiden.
Det är nämligen Arturas företag som bygger vårat hus (TOMART) och vi räknar med att flytta in i slutet av april. Så tyvärr kan jag inte engagera mig så mycket som jag vill i bloggen här. Men vårt stöd och hjälp avslutas INTE till Litauen, det är bara i lite mindre ursträckning något halvår till.
Om det är någon vänlig själ som fortfarande besöker sidan och får informationen att vi nu kommer att åka med en ny hjälpsändning får Ni gärna besöka oss med kassar och kartonger.
Som vanligt tar vi endast emot det som är helt och rent.

Tack för din hjälp!

Fånga dagen och njut av fåglarnas sång och solens strålar som tittar fram, det gör jag!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0