Våren 2012 lastat och klart

Hej!

Nu har vi avslutat en lång härlig fest middag tillsammans med vår vän och bror Arturas.
Vi behövde lite extra krafter för att sedan lasta bussen.
Arturas åker i morgon eftermiddag med båten och kommer nu att vara kvar i Litauen ca tre veckor innan han kommer hem igen.
Jag bad honom om att försöka att besöka några "familjer" på barnhemmet för att fotografera, det är så roligt om det är så att man kan se någon tröja, skor eller byxor som man känner igen.
Så vi håller tummarna för att han får och kan ha den möjligheten nu när han kommer till Viesvile.

Tydligen hade presidenten skickat över lite bilder till mig från barnens familjer, men jag har ännu inte fått något så vi får väll se vart dessa har tagit vägen ute i syber rymden??
Arturas berättade detta nu när vi satt och åt, han hade varit i kontakt med Algimantes, Litauens barnhems president för att berätta att han snart skulle komma till Viesvile för att lämna över kläder mm. Då hade Algimantes frågat om jag hade fått några bilder, vi hoppas att de dyker upp.

Jag har lite foton som jag nu tog i mörkret, när vi lastat in klart, de kommer här.

 Detta är från vårat lilla lager i källaren

 Här är lite på plats!

 Och lite till......

ETT RIKTIGT STORT TACK TILL ALLA ER UNDERBARA FINA MÄNNISKOR SOM ÄNNU EN GÅNG HJÄLPT TILL NI ÄR SÅ VÄRDEFULLA!
<3

Kram Malin


Kommentarer
Postat av: Denice

Hej! Fin header!

2012-12-13 @ 15:19:35
URL: http://denice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0